21 Mart 2023 Salı

Veda

2018 yılında başladığım "Günler Ülkesi" blog yazılarıma, 2020 yılı "30 Ekim İzmir Depremi"nde mağdur olunca mecburen ara vermiştim.

Sonra babamın uzun süren hastalık süreci ve vefatı...

Ara ara yazsam, yazarak normalleşmeye çalışsam da ne yazık ki istediğim gibi yeniden dikiş tutturamadım "Günler Ülkesi"nde...

Verimli olamadığım bu mecrada daha fazla yer işgal etmenin anlamsız olduğunu düşünerek veda ediyorum.

Uzun süredir sayfa istatistiklerine bakmadığımdan bu kararı vermek daha kolay olmuştu. 

Veda etmeden son kez istatistiklere baktığımda sayfamın beklediğimden daha çok okunduğunu görmek veda ederken hüznümü azalttı.


Her son yeni bir başlangıcı doğurur inancı ile "Günler Ülkesi" sayfamdan sizlere veda ederken, kendim için, yazmaya ara vermek zorunda kalmayacağım ve farklı mecralarda yazılarımla buluşacağımız yeni bir gelecek diliyorum.

"Günler Ülkesi"nde buluştuğumuz, yorumları ile beni yüreklendiren herkese teşekkürler...

Her gününüz bir önceki günden güzel ve umut dolu olsun...

Hoşçakalın...

Veteriner Hekim Dr. Ebru TONG


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayvan Sahiplerine Yönelik Bilgiler

Hayvan Sahiplenmeden Yapabileceklerimiz