1 Eylül 2018 Cumartesi

Önce sen...


Herkes barış yanlısı, istedikleri olursa,
Herkes dünya tatlısı, keyfi aranırsa,
Herkes savaşlarda kazanandan çok kaybeden olduğunu biliyor, kaybeden olunca,
Herkes dünya kaynaklarına saygılı, kaynaklar onunsa,
Herkes paylaşmanın sorunları çözeceğinin farkında, kendi paylaştıracaksa,
Herkes egosuyla barışık, önce sen deniyorsa...

Evet önce sen!




Savaşta da barışta da önce sen.

Sen inanırsan barışa,
Sen düşmezsen kendi keyfinin peşine,
Sen kaybedenle empati yapabilirsen,
Sen paylaştıran olmak için direnmezsen,
"Önce ben" diyenler "Önce sen" derken,
Sen ben, ben sen olursan...
Barış içinde yaşamak mümkün olur elbette.

O yüzden önce sen...
O yüzden önce ben...
"Bir tek ben" demeden
ben vazgeçersem benden,
ben barışırsam önce benle...
ben barışırsam doğayla, dünya ile...
ben barışırsam tüm çatışmalarımla...
ben sahip çıkarsam barışa,
Neden olmasın...

Veteriner Hekim Dr. Ebru TONG







1 yorum:

  1. Döktürmüşsün yine. Nerden dökülüyor bu kadar güzel kelimeler?

    YanıtlaSil

Hayvan Sahiplerine Yönelik Bilgiler

Hayvan Sahiplenmeden Yapabileceklerimiz